woensdag 12 maart 2014

THE RECAP: Mijn goede voornemens - 2014

Goed.. Halverwege maart, gevoelsmatig lente en dus alweer drie en een halve maand onderweg sinds de start van dit nieuwe jaar. Het begint te kriebelen. Lente kriebels, vakantie kriebels, sport kriebels en -in het algemeen- ondernemende kriebels. Tijd dus om eens terug te kijken op mijn goede voornemens. Wat heb ik er al van gebakken en wat vooral niet? (In deze blogpost kun je het allemaal teruglezen.) Om dit te concretiseren een klein beloningssysteempje; ik geef mezelf 0 tot 5 sterren.

-Een gezellig lente kiekje gemaakt met mijn analoge Praktica Super TL2-
*Bloggen: Check! Ehh nouja soort van dan. Ik ben nog geen ster in regelmatig bloggen helaas. Vaak heb ik toch het gevoel dat ik echt geen waarde aan de wereld toevoeg met mijn blogs. Het andere stemmetje in mij zegt dan 'ja maar er zijn genoeg andere bloggers die nóg minder toevoegen en die doen het ook gewoon' en dan ben ik weer een beetje overtuigd. Mijn laatste, zeer realistische stem zegt tenslotte dat ik dit voor mezelf deed en niet voor anderen. Oja.
Aantal sterren: ★★★
*Hardlopen: Working on it! :) Want ja.. Ik ben nógal trendgevoelig. Heel bloggersland is fanatiek aan het hardlopen dus ik kan natuurlijk niet achterblijven. Met mijn lieftallige belgische hardloopcoach Evy ben ik inmiddels zo'n twee keer per week aan het trainen. Friends & Family weten hoe a-sportief ik ben dus zij snappen vast waarom ik mezelf maarliefst 4 sterren geef.
Aantal sterren: ★★★★

*Zangles geven: Oeii.. Daar ga ik. Een voornemen waar ik nog helemaal niks, nada, noppes aan gedaan heb.
Aantal sterren: 0
*Sparen: Ik voelde het goed; 2014 is tot nu toe hét spaarjaar. (tot nu toe ja..) Naast dat ik mijn uitgaven al een aantal maanden netjes bijhou in mijn kasboekkie woon ik, -niet geheel vrijwillig overigens-, weer bij mijn ouders en werk ik bijna full-time. Mijn bankrekening is in ieder geval gelukkig.
Aantal sterren: ★★★★★
*My own sweet home: hmpf. Laten we het erop houden dat 2014 nog lang is. Verder wil ik het er niet over hebben.
Aantal sterren: -5
*Een Baan: Jep! Al istie maar tijdelijk en niet in het werkveld waarvoor ik gestudeerd heb. Ondertussen blijven we namelijk gewoon verder zoeken!
Aantal sterren: ★★
*Meer fotograferen: Hoewel ik echt al meer fotografeer kan het NOG meer. Meer. Meer. Meer. Méér. Liefde voor mijn analoge camera's en de prachtige kiekjes, zoals de foto in deze blog, die daar soms uit komen! 
Aantal sterren: ★★★
*Daadwerkelijk iets doen met mijn 80 notitieboekjes: Allereerst een kleine kanttekening: het zijn er uiteraard geen 80. Het zijn er wel veel. Ik gebruik nu notitieboekjes voor de volgende dingen: bloggen, uitgaven, notities (duh) en inspiratie-dingen. Praktisch? Nee. Leuk? Ja! Het is dus een kwestie van tijd voordat de boekjes vol raken en ik verder kan in nieuwe boekjes. Lijkt me overigens handig als ik voorlopig geen nieuwe koop. Hmm... To be continued
Aantal sterren: ★★★
*Meer selfies, just because. Nahh. nog niet helemaal gelukt. Vind het toch altijd wat ijdel overkomen. Absoluut verbetering mogelijk dus.
Aantal sterren:


Hoe staat het met jouw goede voornemens? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten