maandag 17 februari 2014

INSPIRATION: Een lief liedje.

INSPIRATION. In deze categorie zal ik zo eens af en toe muziek, foto's en/of teksten delen die mij inspireren of die ik gewoon fijn vind. Ik hoop dan ook dat ik jullie, mijn trouwe volgers, een beetje kan mee-inspireren!
 
Ik hou heel erg van muziek. Het liefst heb ik altijd muziek op staan. Van mijn ochtendritueel tot aan een ontspannend deuntje vlak voor het slapen gaan. Ik luister veel muziek en mijn muzieksmaak is dan ook breed te noemen. Zowel een mooi klassiek stuk als een top 40 liedje kunnen mij enorm behagen. Ik ben namelijk gevoelig voor catchy deuntjes en mooie lyrics.

 
 
Het is dan wel geen valentijnsdag vandaag maar aangezien ik een beetje anti-gevoelens heb voor deze commerciele 'feestdag' leek het me wel leuk om juist vandaag dit liedje te posten. Vandaag is namelijk de dag dat ik alweer/pas 7 maanden samen ben met mijn leukste boyfriend. (Omcirkelen wat van toepassing is op dit relatieve begrip.) Wat hebben we het fijn samen!

Het is een enorm schattig liefdes-liedje van Sam Means met een enorm schattige geanimeerde clip. (Die me heel erg aan pokémon doet denken wat het dus extra fijn maakt.)

Geniet!

1 opmerking:

  1. Dit liedje is zo fijn ja! Oh en om op je reactie te reageren: De Embryollise werkt bij mijn gevoelige en droge huid heel goed. Ik gebruik hem alleen als ik merk dat mijn huid vreemd gaat doen, maar dan verhelpt het wel de problemen :)

    BeantwoordenVerwijderen